Polska olimpijka schudła 14 kg. Pokazała zdjęcie

Train hard, be happy & żryj zdrowo - przygotuj się do lata z Anią i Olgą

Dieta to 70% sukcesu, reszta zależy od treningu. Dlaczego tego nie połączyć?

Dwie profesjonalistki w swoim fachu – Anna Zientalska (Facebook) zawodowa i ceniona dietetyczka oraz Olga Lipczyńska (Facebook) trener personalny i instruktorka fitness - łączą swoje siły w majowym wyzwaniu, które może odmienić Ciebie i Twoje samopoczucie.
 
Unikalne połączenie treningów i diety — każdego dnia nowy zestaw posiłków i ćwiczeń sygnowany przez dwie profesjonalistki w swoich dziedzinach. Zarówno dieta jak i ćwiczenia to zestaw podstawowy, który można będzie rozszerzyć indywidualnie w zależności od potrzeb.

Ania i Olga będą motywowały każdego dnia wrzucając menu z listą zakupów i film z zestawem ćwiczeń. Będzie się działo!!! Zarażone zdrowym trybem życia autorki wyzwania wszystko co robią, robią z pasji. Same odżywiają się zdrowo i regularnie trenują. wszystko co będzie w wyzwaniu maja przetestowane na własnej skórze i gwarantują tym samym sukces! Najważniejsza do działania jest motywacja, jednak dopiero wypracowany nawyk pozwala nam w niej wytrwać. Pomocne będzie w tym to, że wyzwanie jest obfitujące w regularne treningi i odpowiednio zbilansowaną dietę.
 
Do współpracy zaproszone zostały firmy, takie jak: the rookie, shape it, sport bar zdolni, zaplanuj swój sukces, lyfe catering i inne. Dzięki temu uczestnicy wyzwania mogą liczyć na konkursy, w których do wygrania będą upominki od naszych partnerów.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Hula hoop na płaski brzuch Funkcje napojów izotonicznych Najlepsze buty sportowe 2016 roku Nowe buty PUMY do biegania pozwalają przekraczać granice Ćwiczenia w domu dla dziewczyn Częste błędy biegaczy Czy można trenować, spacerować, jeździć na rolkach na świeżym powietrzu? Nowe informacje po konferencji Kwarantanna a aktywność fizyczna. Jak ćwiczyć w dobie koronawirusa? Sobota z 9. PZU Biegiem po Nowe Życie Rodzaje wód mineralnych Przyczyny skurczu łydek 10-minutowy trening brzucha dla osób, które nienawidzą plank

Popularne w tym tygodniu:

Interwały mają mnóstwo zalet. Trening kardio ma ich trochę mniej. Wybierz trening dla siebie Natalia Gacka wskazuje zalety treningu o poranku. "Nigdy tak dobrze się nie czułam" Ból. Jak go uniknąć? Jak ćwiczyć? Jak się ruszać, by nie mieć problemów z bólem pleców? Orbitrek - efekty. Ile kalorii spala orbitrek i jak długo trzeba ćwiczyć? Mel B rozgrzewka - 5 minut cardio dla wysmuklenia sylwetki i wygładzenia cellulitu Ćwiczenia z hantlami dla początkujących. Pięć ćwiczeń spalających tłuszcz i wzmacniających mięśnie Uda będą płonęły! Intensywny trening na mięśnie czworogłowe Nietypowy sposób na testowanie zaufania. Wheels pokazał go ze swoją partnerką 63-letni Tony Pearson wciąż zachwyca. Pokazał, jak pracuje nad mięśniami brzucha Seria ćwiczeń na siłowni pięknej trenerki fitness. Jej pośladki robią wrażenie Jaki najlepszy trening pompek? Chontel Duncan proponuje kilka rodzajów Wyższa szkoła jazdy. Wymagający trening na drążku fitnesski z Dominikany